Adrese No-Reply

Sigur ai intalnit multe cazuri in care ai primit email-uri care au fost trimise de pe o adresa “No-Reply” (no-reply@domeniu.ro), la sfarsitul carora se specifica faptul ca aceasta adresa nu este monitorizata, prin urmare nu se va raspunde la nici un mesaj trimis.

Cand comunici ceva unor abonati, intr-o campanie de email marketing, trebuie sa le oferi sansa sa vorbeasca si ei, daca vrei sa fi auzit. Cand folosesti o adresa no-reply, clientii au impresia ca nu iti pasa de parerea lor daca au ceva de spus.

In continuare urmeaza 7 motive pentru care nu ar trebui sa folosesti niciodata o adresa no-reply in email marketing sau daca folosesti ar trebui sa nu mai practici asa ceva:

1. Adresele No-Reply atrag mai multe raportari de spam
Majoritatea oamenilor sunt obisnuiti sa dea click rapid pe Reply daca vor sa transmita ceva referitor la emailul primit. Nu au rabdare sa caute in email o adresa la care sa trimita un feedback, daca exista una si cel mai probabil vor raporta emailul ca spam.

2. Oamenii nu adauga adesele no-reply in agenda email
Cea mai buna metoda de a te asigura ca email-urile trimise ajung in Inbox-ul persoanelor, este sa ii incurajezi pe oameni sa iti adauge adresa de trimitere in agenda email. Problema este ca oamenii nu vor adauga in lista de contacte o adresa spre care nu pot sa trimita nici un mesaj.

3. Esti obligat in mod legal
In foarte multe tari trimiterea de email-uri cu o adresa no-reply nu este permisa. Trebuie sa fie o adresa spre care se pot trimite mesaje in caz ca un primitor are intrebari.

4. O adresa no-reply te face arogant si nepasator
Destinatarii care primesc un email in care se specifica faptul ca nu pot sa trimita o neclaritate la aceasta adresa, vor avea senzatia ca esti arogant si nu iti pasa daca au ceva de spus. Practic daca folosesti o adresa no-reply le spui oamenilor ca trebuie sa te asculte, dar cand au ei ceva de zis inchizi ochii, nu vrei sa conversezi.

5. Nu mai exista conversatie
Cand folosesti o astfel de adresa nu mai exista conversatie, este un monolog.

6. Dezabonari
Pe langa raportari de spam, vei avea si multe persoane care se vor dezabona de la newsletter.

7. Iti strica reputatia si livrabilitatea
Datorita raportarilor multiple de spam si dezabonarilor, reputatia si livrabilitatea campaniilor vor avea de suferit.

Stiu ca nu este usor sa raspunzi la foarte multe solicitari, dar o adresa No-Reply nu este o optiune. Usile inchise si comunicarea intr-un singur sens sunt un magnet pentru pentru raportarile de spam. O optiune foarte buna, daca nu ai timp sa raspunzi la timp solicitarilor sau nu vrei sa lucrezi peste programul normal, este setarea unui autoresponder care trimite un mesaj automat persoanei care te contacteaza. Poti sa specifici ca un personalul de la suport va raspunde in cel scurt timp posibil solicitarii. Astfel acele persoane nu vor mai avea acea senzatie negativa ca nu vrei sa comunici cu ele si vei avea doar de castigat.

Autor Adrian Oltean

Sunt membru al echipei Sendmachine, iar scopul meu este sa va ofer informatii folositoare in desfasurarea activitatii, configurarea setarilor site-urilor sau aplicatiilor folosite de acestea.

Email | Web | Twitter | Facebook | Alte articole de

This article has 1 comments

  1. Bujy One Reply

    Multumesc mult pentru timpul acordat de a ne aduce cu picioarele pe pamant.
    Am ajuns aici din intamplare, am cautat din curiozitate pe Google ce inseamna acest noreply din mesajele pe care le primesc, iar Google m-a trimis direct aici unde ap reusit cu adevarat sa aflu ce reprezinta acest noreply din mesajele pe care le primesc. Intr-un cuvant mai scurt, persoana care trimite astfel de mesaje, ma califica drept ultima spita.
    Inca odata multumesc mult de informatie, scuze pentru deranj, si tine-o tot asa. BAFTA MULTA IN CONTINUARE.

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.