Trimite aceste email-uri pentru a castiga increderea abonatilor/clientilor

O afacere de succes se construieste pe incredere. Prin email marketing poti sa atragi clienti fideli cu ajutorul carora afacerea ta va creste si in timp va ajunge acolo unde doresti.

Cand trimiti campanii newsletter este important sa intelegi ca acestea nu trebuie sa contina tot timpul un serviciu sau un produs pe care vrei sa il vinzi.

Cum castigi increderea viitorilor si actualilor clienti? Pas cu pas incepand cu primul email pe care il trimiti cand acestia se aboneaza la newsletter, testeaza produsul/serviciul sau realizeaza prima achizitie. Daca respecti timpul pe care ti-l acorda persoanele care iti citesc email-ul, le oferi informatii de valoare din care au de castigat sau daca esti onest, acestia vor incepe sa te aprecieze pe tine si afacerea ta, iar increderea va creste.

O relatie buna de afaceri este aceea cand ambele parti au de castigat.

In continuare sunt cateva exemple de email-uri pe care sa le trimiti …
 

1. Email de “Bun venit”

email bun venit

 

Fiind primul contact cu persoana care se aboneaza de exemplu la newsletter, asigura-te ca acesta contine un mesaj prietenos, scurt si la obiect, in care le multumesti pentru abonare, ce fel de email-uri vor primi si eventual la ce interval de timp si o introducere in afacerea ta.
 

2. Email-uri cu alerte

email_alerta

 

Poti sa trimiti alerte daca ai un site de turism (avertizari meteo pt diferite atractii turistice), magazin online (alerte cu locatia produselor, precum si timpul de sosire), website de licitatii (cand se modifica suma de bani intr-o licitatie care il intereseaza pe abonat) etc. Aceste informari sunt foarte bine primite de catre abonati pentru ca sunt in interesul lor si ii ajuta in activitatea pe care o desfasoara.
 

3. Newslettere

newsletter

 

In cea mai mare parte, newsletter-ele pe care le trimiti, ar trebui sa contina informatii educationale in legatura cu afacerea ta sau alte teme pe care le abordezi pe blog. Ocazional poti trimite si email-uri care au ca scop vanzarea.

In acestea poti sa introduci informatii despre ultimele modificari aduse unui produs sau serviciu, evenimentele care urmeaza sau orice alte informari pe care le consideri de interes.
 

4. Ai trimis un email gresit?

eroare greseala

 

Atunci trimite un alt email in care iti recunosti greseala si iti ceri scuze pentru aceasta, le vei transmite cum se va rezolva aceasta problema. Daca iti recunosti greseala abonatii vor aprecia acest lucru si increderea va creste.
 

5. Email-uri educationale

email_educational

 

Demonstreaza-le abonatilor ca esti un specialist intr-un domeniu care este in interesul lor, prin trimiterea unor email-uri cu articole educationale din care pot invata lucruri utile si interesante, video-uri, infografice, slide-uri etc. Impresioneaza clientii si abonatii prin cunostintele tale si vei avea doar de castigat.
 

6. Email-uri cu gratuitati

email_gratuitati

 

Cand ai de oferit un ebook gratuit, testare gratuita a unui nou soft sau serviciu, consultatie gratuita etc. informeaza in primul rand abonatii sau clientii prin email, rasplateste-le interesul care il au pentru activitatea pe care o desfasori.
 

Alte note

# Nu uitat sa adaugi in fiecare email sau newsletter pe care il trimiti, cel putin o forma de contact. Astfel clientii vor stii ca esti tot timpul la dispozitia lor cand au neclaritati.

# In cazul in care primesti un email in urma unei probleme sau neclaritati, incearca sa raspunzi solocitarii cat mai curand posibil. Este un detaliu care contribuie la cresterea nivelului de incredere
 

Surse icons:
http://www.iconsdb.com/
 

Autor Adrian Oltean

Sunt membru al echipei Sendmachine, iar scopul meu este sa va ofer informatii folositoare in desfasurarea activitatii, configurarea setarilor site-urilor sau aplicatiilor folosite de acestea.

Email | Web | Twitter | Facebook | Alte articole de

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *