Iarna vine cu modificari la pachetele de credite

Imbunatatim modalitatea de importare a adreselor de email

Deoarece ne place sa facem lucrurile cat mai bine, ne-am gandit la o solutie prin care sa obtinem rezultate superioare in materie de trimiteri de email-uri deopotriva cu un control mai strict asupra procesului de trimitere. Astfel tu, ca si partener Sendmachine, vei fi multumit de modul in care email-urile tale sunt livrate catre destinatar iar noi ne vom asigura, ca si pana acum, ca transmitem exclusiv email-uri catre destinatari ce si-au confirmat acordul de primire al newsletter-lui prin double opt-in.

Incepand cu luna decembrie vom introduce limite de contacte la incarcarea unei liste de adrese de email in contul de Sendmachine. Prin intermediul acestei modificari dorim sa ne incurajam partenerii sa filtreze cu mare atentie adresele care ”se califica” a fi importate in contul de Sendmachine astfel incat ne asiguram ca obtin recuperarea investitiei dorite si asteptate (deschideri, click-uri, conversii etc).
Iti expunem mai jos limitele de contacte aferente fiecarui pachet de credite:

LIMITELE  DE ABONATI AFERENTE FIECARUI PACHET

Descriere Pachet

GRATUIT

12 Euro

23 Euro

66 Eur

99 Eur

Limita contacte

800 email-uri/lista x

5 liste

6000 contacte

12.000 contacte

35.000 contacte

60.000 contacte

*Preturile nu includ TVA

Cum vei castiga tu din asta?

Simplu:  livrabilitate mai buna si conversii mai multe

Daca tu trimiti email-uri catre un segment de abonati cu o rata de implicare buna sau catre abonati double opt-in sansele sa obtii rezultate favorabile sunt net superioare fata de cazul in care trimiti campanii catre mii de adrese de email invalide sau care au o rata de implicare foarte scazuta (nu au deschis deloc campaniile primite de la tine sau le-au deschis foarte rar).

Rata de implicare este determinata prin ratingul de abonat din contul de Sendmachine si este reprezentata prin stelute ex. ✰, ★★★★

Pe de alta parte, dupa cum stiti unii dintre voi, datorita dificultatilor intampinate in ultima vreme in livrarile catre Yahoo, anumite email-uri nu au fost trimise la nivelul de calitate cu care v-am obisnuit pana in prezent: timp scurt de livrare, plasare in Inbox etc., iar prin aceasta modalitate ne vom asigura ca prevenim astfel de dificultati.

Ce trebuie sa faci?

  • Daca esti utilizator nou trebuie sa te asiguri ca adresele de email nu sunt foarte vechi sau de tip hardbounce (adresa inexistenta, erori vizibile de sintaxa ex.  adbs@abc.ro)

  • Iti recomandam sa plasezi formularul gazduit de la Sendmachine pe site-ul tau pentru a colecta adresele de email una cate una sau pentru a creste baza de date organic

  • Cel putin o data pe saptamana sau pe luna sa folosesti segmentarile in functie de ratingul membrului (acestea evalueaza gradul de implicare al acestuia vizavi de email-urile tale) si sa trimiti email-uri targetate

Autor Carmen Moldovan

Sunt membra a echipei Sendmachine iar scopul meu este sa iti ofer informatii folositoare despre email marketing. Ai intrebari sau nelamuriri? Scrie-mi un email pe support@sendmachine.com

Email | Web | Twitter | Facebook | Alte articole de

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>