Am introdus o noua functionalitate: “Multiple User”
Instrumentul care te ajuta sa iti organizezi mai bine campaniile de email marketing
Lucrezi in cadrul departamentului de marketing dintr-o multinationala sau intr-o agentie de publicitate? Sau poate esti persoana decizionala? Atunci, cu siguranta esti familiarizat cu notiuni precum: escaladerea problemei, rapoarte, responsabili pe content management/financiar/analiza statistica etc.
Sendmachine vine in ajutorul tau cu optiunea Multiple User ajutandu-te astfel sa iti organizezi mai bine campaniile de email marketing si resursele umane.
- Despre optiunea Multiple User – pe scurt
Cu ajutorul Multiple User poti imparti sarcinile necesare trimiterii si crearii campaniilor newsletter mai multor persoane fara sa compromiti securitatea contului.
Pont: Daca faci parte dintr-o agentie de publicitate si ai mai multe campanii sau clienti de gestionat concomitent iar adaugarea de utilizatori cu roluri si permisiuni diferite este imperios necesara, acest instrument iti va fi deosebit de util!
-
Cum pot acorda accesul unui persoane?
In primul rand, acordarea permisiunii de a edita sau vizualiza campaniile si statisticile sunt posibile numai in conditiile in care tu detii rolul de administrator/creator al contului.
Pasul 1 – Trebuie sa te loghezi in contul de Sendmachine urmand pasii: Contul meu – Utilizatori (gasesti mai jos un exemplu)
Pasul 2 – Selecteaza optiunea de “Adauga utilizator” pentru a atribui roluri in crearea campaniilor de email marketing
Pasul 3 – Introdu adresa de email a persoanei pe care doresti sa o adaugi si bifeaza rolul pe care il doresti a-i fi atribuit
Pasul 4 – Dupa ce apesi butonul “invita utilizator” acesta va primi un email de confirmare pe care va trebui sa il confirme, la randul sau, dand click pe link-ul din email (exemplul din imagine). Totodata, pentru o securitate sporita, si tu (administratorul contului), vei primi un email prin care ti se va solicita confirmarea adaugarii unui nou user.
Exemplu status adaugare utilizator
Exemplu email de confirmare primit de utilizatorul nou
-
Cum se poate loga in cont utilizatorul nou?
Pentru a se loga in contul de Sendmachine, noul utilizator trebuie sa isi seteze propria parola de acces in contul Sendmachine. Ulterior se va loga in cont cu adresa lui de email si credentialele aferente.
-
Modificarea permisiunilor
-
Spectator – Poate accesa si vizualiza doar rapoartele fara a influenta in vreun fel statisticile.
-
Autor – Are acces la rapoarte si poate crea/edita campanii, template-uri si automatizari insa nu poate lansa campanii.
-
Manager – Are acces total la contul de Sendmachine cu exceptia datelor de facturare, managementului utilizatorilor si exportarea listelor.
-
Administrator – Utilizator cu drepturi depline. De asemenea, acesta poate acorda sau restrictiona drepturile celorlalti membrii.
Lasa-ne un comentariu mai jos si spune-ne daca ti-a fost util acest articol!