Cu Sendmachine administrarea listelor de contacte este mult mai usoara, pentru ca dezabonarile si bounce back-urile sunt indepartate automat din lista. Bounce back-urile sunt emailuri trimise care nu ajung la destinatar din diferite motive si se intorc sub forma unui mesaj cu eroare de trimitere.

 

Dezabonatii

Sendmachine elimina dezabonatii din lista in momentul in care este accesat linkul de “Dezabonare” din mail.

Lista cu dezabonati se poate descarca si se poate adauga intr-un loc cu “liste negre” pentru a fi vazuta de angajatii care se ocupa de trimiterea de newslettere si sa nu fie folosite.

 

Cum este administrat bounce-ul?

Eliminarea adreselor cu soft bounce nu se realizeaza imediat pentru ca situatia se poate remedia, din aceasta cauza se ofera mai multe sanse adreselor de email cu soft bounce.

Soft bounce-ul apare in general din cauza faptului ca serverul destinatarului este temporar indisponibil sau casuta de inbox a ajuns la limita si nu mai poate primi emailuri pana nu sterge o parte din ele.

Daca Sendmachine primeste o notificare de hard bounce, adresa cu aceasta problema este indepartata din lista. Hard bounce-ul se datoreaza, in general, faptului ca domeniul emailului nu exista, contul nu exista sau serverul destinatarului a blocat adresa de trimitere (From).

 

Adresele care marcheaza ca spam un email primit sunt de asemenea dezabonate. Suntem inregistrati la marii furnizori de servicii de internet si autoritati anti-spam sa primim alerte feedback loop automat, cand orice destinatar raporteaza un abuz.

Autor Adrian Oltean

Sunt membru al echipei Sendmachine, iar scopul meu este sa va ofer informatii folositoare in desfasurarea activitatii, configurarea setarilor site-urilor sau aplicatiilor folosite de acestea.

Email | Web | Twitter | Facebook | Alte articole de

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.