Crește vânzările prin strategia de lead nurturing
La ce se referă conceptul de lead nurturing?
Lead nurturing este procesul prin care se creează conexiuni strânse cu clienții pe parcursul întregului proces de vânzare. Acesta combină strategii de marketing și comunicare cu ajutorul cărora un business poate strânge informații despre preferințele clienților cu scopul de a le oferi răspunsurile de care au nevoie și suportul dorit.
Acum pentru că știm la ce se referă conceptul de lead nurturing, vrem să îți oferim câteva strategii cheie ce te vor ajută să îți crești vânzările.
Iată mai jos câteva strategii de lead nurturing pe care trebuie să le știi
1. Conținut targetat
Dacă folosești o strategie de marketing cu conținut targetat rezultatele vor fi mult mai palpabile și te vor ajuta să îți crești vânzările în mod considerabil. Această strategie constă în împărțirea clienților pe mai multe categorii în funcție de interese și preferințe și în crearea de conținut targetat pentru fiecare tipologie de client în parte.
2. Emailuri educative
Vei reuși să motivezi publicul să acționeze și să cumpere produse, dacă te folosești de această strategie de lead nurturing ce presupune educarea acestuia. Emailurile informative, ce educă publicul cu privire la beneficiile unui produs sau serviciu sunt foarte eficiente.
3. Oferte de neratat
Prin lead nurturing poți crea conținut ce include oferte personalizate. În urma informațiilor adunate despre utilizatori, în funcție de tipologia acestora, trimite mailuri cu oferte personalizate ce le vor suscita, cu siguranță interesul.
4. Content motivațional
O metodă foarte eficientă de a crea o comunitate și de genera mai mult profit este cu ajutorul conținutului motivațional. Oferă sfaturi, idei și sugestii. De exemplu: dacă deții un magazin de haine, scrie conținut cu sfaturi de stil, dacă oferi servicii de marketing, distribuie informații despre cum cineva poate să își crească blogul sau siteul, etc. Demonstrându-le vizitatorilor că ești un individ care poate să le facă viața mai bună, te va ajută să le câștigi încrederea și să îi transformi în clienți.
5. Emailuri de captare a atenției clienților inactivi
Unii clienți nu îți mai deschid newsletter-ul? Nu mai sunt activi? Stârnește-le interesul printr-un mail în care le ceri feedback și îi inviți să își exprime părerea despre businessul tău și să ofere sugestii. Prin această metodă, clienții se vor simți apreciați, iar tu vei putea să îți adaptezi oferta în funcție de preferințele lor.
Prin intermediul strategiilor de mai sus de lead nurturing vei câștiga clienți noi și le vei capta atenția clienților activi, iar profitul tău va crește în mod considerabil.
Tu ce strategii de lead nurturing din cele enumerate mai sus folosești?