14 Greseli de email marketing pe care sa nu le faci niciodata (infografic)
Indiferent de domeniul in care activam, pentru a avea eficienta maxima, este necesar sa nu facem greseli in munca pe care o realizam.
Promovarea prin email marketing-ul este cea mai eficienta metoda de a atrage clienti fideli, cu o investitie mica. Beneficiile acestei metode de promovare se vor vedea garantat, daca eviti anumite greseli si astfel nu vei pierde vanzari sau chiar clienti.
44% din abonatii la un newsletter au achizitionat cel putin odata un produs sau serviciu in urma promotiilor primite in email
De unde o rata atat de mare de conversie? Datorita faptului ca persoanele care se aboneaza la newsletter isi dau acordul sa primeasca mesaje promotionale si informari din partea ta.
Prin urmare incearca sa nu dezamagesti abonatii si evita urmatoarele greseli, daca doresti sa ai succes in campaniile de promovare prin email.
#1. Cumpararea de liste sau harvestarea acestora
#2. Lipsa formularului de abonare la newsletter pe site sau blog
#3. Trimiterea de newsletter fara permisiune
#4. Trimiterea unei campanii fara testare
#5. Lipsa Call To Action (chemarea la actiune)
#6. Nu optimizezi email-ul pentru cazul cand nu se afiseaza imaginile
#7. Trimiti email care nu este mobile friendly
#8. Newsletter fara link pentru dezabonare
#9. Folosesti adresa “noreply” pentru a trimite campaniile
#10. Trimiti email-uri care nu ofera valoare abonatului
#11. Realizezi newslettere mult prea lungi
#12. Lipsa imaginilor din email-uri
#13. Campanii trimise mult prea des in interval scurt de timp
#14. Liste de email-uri nesegmentate
In continuare am realizat un infografic cu informatiile de mai sus, daca te ajuta sa retii mai usor greselile de evitat
Sursa icons:
http://www.iconsdb.com/
Apropo de punctul #7, asteptam cu interes un editor Drag & Drop mobile friendly 😀