Black Friday 2017Black Friday se apropie cu repeziciune și ca om de afaceri sau agenție de marketing ai nevoie să pui cap la cap o strategie de marketing eficientă pentru a face față concurenței în această zi a prețurilor mici și a ofertelor de ultimă oră.
În cele ce urmează îți vom propune câteva strategii de marketing care te vor ajuta să spargi recordurile în vânzări.

1. Realizează newslettere cu cele mai mari reduceri care vor avea loc pe site de Black Friday
Cu o săptămână sau două înainte de Black Friday, anunță-ți clienții de reducerile care vor avea loc în ziua respectivă prin intermediul newsletterului. Trimite emailuri cu imagini și texte ce acaparează interesul publicului, folosește procente pentru a indica cât de majoră este reducerea și asigură-te că acoperi un domeniu larg de interes. Nu te baza doar pe unele categorii de produse, încearcă să te gândești la diversitatea publicului și să le oferi ceea ce își doresc. Cu doar câteva zile înainte de Black Friday, asigură-te că stârnești interesul clienților asupra produselor cheie pe care vrei să le vinzi în această mare zi a reducerilor. Folosește imagini animate sau statice ce au un impact vizual major și nu neglija nici puterea cuvintelor. Integrează text în emailurile trimise, formulează fraze scurte, dar eficiente și folosește-te de cuvinte cheie inteligente.

2. Concepe un ghid de Black Friday
O altă strategie inteligentă de marketing sau email marketing pentru Black Friday este să concepi un ghid pentru clienții, astfel încât aceștia să poată cumpăra în mod eficient în ziua reducerilor. În funcție de publicul tău țintă sau de produsele și serviciile pe care le oferi, realizează un ghid în care le explici care sunt cele mai de top produse pe care merită să le încerce și care sunt orele exacte la care se aplică reducerile majore.

3. Oferă un produs/serviciu cadou
Un produs cadou poate fi un stimulent pentru cumpărătorii care accesează magazinul tău online de Black Friday. Poți să oferi un produs cadou la comenzi peste 100/200 lei sau transport gratuit dacă cei care fac cumpărături depășesc o anumită sumă impusă de tine. În acest mod, vei îndemna publicul tău țintă să facă mai multe cumpărături, iar profitul tău va crește peste măsură.

4. Reclame ce îndeamnă clientul la acțiune imediată
Poți trimite mesaje prin newsletter sau poți crea anunțuri pay per click cu mesaje ce îl îndeamnă pe client să acționeze cât mai rapid și să cumpere produse. Integrează propoziții scurte cu următoarele expresii call to action: Stoc limitat! – Cumpără acum!; Ultimul produs pe stoc! Nu îl rata! și alte fraze în genul acesta. Cu siguranță, această strategie de marketing va da roade. Nu ezita să o pui în aplicare.

5. Extinde promoțiile Black Friday pe perioada mai multor zile
O altă strategie de marketing care îți va oferi rezultate peste așteptări este să extinzi zilele cu reduceri. Nu te limita doar la o zi, anunță-ți clienții că reducerile și ofertele vor continua și după Black Friday, și cu siguranță vânzările vor exploda. În acest mod, vei putea să reduci produsele din stoc, le vei vinde pe cele vechi, pentru a putea să faci loc unor produse noi în magazinul tău.
Sparge recordurile în vânzări aplicând sfaturile noastre de mai sus. Alege-le pe cele care ți se potrivesc. Nu uita, sendmachine.com te ajută să îți organizezi în mod eficient și în timp util campaniile de newsletter. Suntem alături de tine și clienții tăi!

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.