Unde este cel mai bine sa plasezi formularul de abonare la newsletter

Daca ai o afacere in mediul online una dintre cele mai bune metode de a creste vanzarile si de a aduce clienti fideli este email marketing-ul. Aceasta metoda de promovare are o eficienta si conversie ridicata pentru ca abonatii isi dau acordul sa primeasca email-uri de informare si promotionale din partea ta.

Email marketing-ul ia nastere prin convingerea vizitatorilor care intra pe site-ul tau, sa iti ofere adresa lor de email. Astfel ei vor face parte din lista ta de email-uri si vei putea sa le trimiti campanii newsletter la anumite intervale de timp. Atragerea unor abonati se face prin adaugarea unui formular de abonare pe website-ul personal. Locul unde plasezi casuta de inregistrare a email-ului afecteaza numarul persoanelor care se aboneaza la lista.

Vezi in continuare care sunt cele mai bune locatii de plasare a formularului de abonare pentru a atrage cat mai multe persoane …
 

1. In partea superioara a paginii principale a site-ului, astfel incat vizitatorul sa nu fie nevoit sa mearga mai jos (scroll) pentru a vedea formularul. Tot mai multe site-uri adauga in partea de sus imediat dupa link-ul acestuia, un formular de abonare sub forma unei benzi colorate care iese in evidenta.

Un exemplu este serviciul Hello Bar
 

1HelloBar

 

2. Daca blog-ul sau website-ul are o bara laterala in partea dreapta, partea de sus a acesteia este locul ideal pentru a plasa casuta unde se poate introduce email-ul.

Exemplu site-ul Copyblogger
 

2copyblogger

 

3. La sfarsitul articolelor. Daca cineva citeste articolul pana la final inseamna ca apreciaza ceea ce ai scris si probabil va dori sa ramana la curent cu cele mai noi postari.

Exemplu site-ul Socialmediaexaminer
 

3socialmediaexaminer

 

4. Partea de jos a paginii (footer). Aceasta este o alta locatie eficienta, in special pentru magazinele online care au produse pe pagini. Vizitatorul care intra pe pagina si cauta un anumit produs, va ajunge in partea de jos unde va vedea casuta de inregistrare la newsletter. Daca ii plac produsele si preturile va dori sa aboneze pentru a primi oferte speciale
 

5. Pop-up. Daca folosesti aceasta metoda de a atrage abonati, nu face greseala sa setezi popup-ul sa apara imediat ce vizitatorul intra pe site, deoarece nu e prea placut. Acesta are nevoie de timp sa se familiarizeze cu site-ul, trebuie sa se convinga ca merita sa iti ofere email-ul.

Exemplu site-ul Unbounce
 

5unbounce_popup

 

6. Dupa ce vizitatorul parcurge un anumit procentaj din pagina, casuta se afiseaza in partea dreapta. Daca vizitatorul parcurge o parte din pagina inseamna ca este interesat de continut si nu il va deranja daca ii propui sa se aboneze la newsletter si sa primeasca ultimele noutati in email.
 

Exemplu blog Zooku
 

6zooku

 

Autor Adrian Oltean

Sunt membru al echipei Sendmachine, iar scopul meu este sa va ofer informatii folositoare in desfasurarea activitatii, configurarea setarilor site-urilor sau aplicatiilor folosite de acestea.

Email | Web | Twitter | Facebook | Alte articole de

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.