Cele mai eficiente tactici pentru a creste listele de email
Specialistii in marketing de la Ascend2 afirma ca publicitatea prin intermediul Social Media este, de departe, cea mai eficienta modalitate de comunicare pentru a creste listele de email-uri. Raportul avea la baza raspunsurile a peste 225 de respondenti din Statele Unite (39% din acestia lucrau in firme B2C, 36% in firme B2B si 25% in firme hibrid B2C-B2B).
Aproximativ 45% dintre respondenti au afirmat ca publicitatea prin social media este foarte eficienta pentru a creste listele de email. Content Marketing se afla pe locul 2 (42%), urmat de clasicul SEO – Search Engine Optimization (38%), social logins/signups (36%) si concursuri/gratuitati (34%).
Cele mai eficiente modalitati de atragere de noi abonati conform Ascend, Martie 2017
Totodata, respondentii chestionarului sunt de acord ca marketingul prin continut este metoda de crestere a listei de email-uri care necesita cel mai mare efort (50% spun ca pentru a avea rezultate e nevoie de talent, timp si bani); search engine optimization (SEO) se afla pe loc secund (45%), urmat de publicitate prin social media (37%).
Care tactici de marketing necesita cele mai multe resurse (talent, timp si bani) pentru a performa, Martie 2017
Cel mai important obiectiv al cresterii listei de email este acela de a creste rata de conversii imediat dupa abonare (55% sustin ca acesta e obiectivul principal), pe cand 52% isi propun sa creasca relevanta continutului si sa ofere valoare si 44% sa imbunatateasca matricele de perfomanta.
Care sunt principalele obiective ale cresterii listei de email-uri, Martie 2017
Despre raport: Raportul are la baza raspunsurile a peste 225 de respondenti din Statele Unite (39% din acestia lucrau in firme B2C, 36% in firme B2B si 25% in firme hibrid B2C-B2B).
Sursa: https://www.marketingprofs.com/