Cum sa creezi un fisier CSV
Pentru a crea o campanie in SendMachine trebuie sa importi o lista de emailuri, iar una dintre modalitati este importarea unui fisier CSV care contine adresele de email. Cele mai simple metode de a crea un fisier CSV sunt in Microsoft Excel pe Windows sau LibreOffice Calc pe Ubuntu si cu ajutorul unui text document.
Text document
Creeaza un text document gol caruia ii setezi extensia .csv in momentul in care il denumesti. Deschide cu un editor de texte documentul creat si copiaza lista de emailuri in el. Salveaza documentul si il poti urca pe SendMachine pentru a trimite campaniile.
Microsoft Excel Windows
Deschide un document Excel nou, adauga adresele de mail si numele daca doresti.
Selecteaza File > Save As
Selecteaza “Save as type”, alege CSV (MS-DOS) sau CSV in functie de varianta de Excel, denumeste lista apoi Salveaza.
LibreOffice Calc Ubuntu
Deschide un document nou in care adaugi adresele de email si numele. Coloana cu nume nu este obligatorie
Selecteaza File > Save As
Selecteaza ”File Type” in stanga jos, alege formatul ”Text CSV”, denumeste lista si Salveaza
Probabil pe ecran se va deschide fereastra de mai jos. Setarile sunt in regula, selecteaza OK.