Pentru a crea o campanie in SendMachine trebuie sa importi o lista de emailuri, iar una dintre modalitati este importarea unui fisier CSV care contine adresele de email. Cele mai simple metode de a crea un fisier CSV sunt in Microsoft Excel pe Windows sau LibreOffice Calc pe Ubuntu si cu ajutorul unui text document.

 

Text document

Creeaza un text document gol caruia ii setezi extensia .csv in momentul in care il denumesti. Deschide cu un editor de texte documentul creat si copiaza lista de emailuri in el. Salveaza documentul si il poti urca pe SendMachine pentru a trimite campaniile.

 

Microsoft Excel Windows

Deschide un document Excel nou, adauga adresele de mail si numele daca doresti.

emailuri

 

Selecteaza File > Save As

Save As

 

Selecteaza “Save as type”, alege CSV (MS-DOS) sau CSV in functie de varianta de Excel, denumeste lista apoi Salveaza.

csv

 

LibreOffice Calc Ubuntu

Deschide un document nou in care adaugi adresele de email si numele. Coloana cu nume nu este obligatorie

 

Selecteaza File > Save As

 

Selecteaza ”File Type” in stanga jos, alege formatul ”Text CSV”, denumeste lista si Salveaza

 

Probabil pe ecran se va deschide fereastra de mai jos. Setarile sunt in regula, selecteaza OK.

 

Autor Adrian Oltean

Sunt membru al echipei Sendmachine, iar scopul meu este sa va ofer informatii folositoare in desfasurarea activitatii, configurarea setarilor site-urilor sau aplicatiilor folosite de acestea.

Email | Web | Twitter | Facebook | Alte articole de

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.