Email Marketing

Email marketing-ul este o metoda de promovare folosita de majoritatea companiilor si persoanelor care isi desfasoara activitatea in mediul online. Prin email marketing se interactioneaza mai usor cu clientii sau partenerii de afaceri. Prin intermediul campaniilor de email marketing se doreste cresterea vanzarilor, promovarea de noi servicii sau produse sau imbunatatirea imaginii companiei.

Foarte probabil ai observat pe majoritatea site-urilor pe care ai navigat ca exista o casuta cu “Abonare la newsletter”. Asa incepe o campanie de email marketing, prin realizarea unei liste de email-uri cu clienti. Orice vizitator care intra pe site-ul tau si apreciaza continutul ca fiind folositor se va abona la lista ta. De ce se aboneaza oamenii la newslettere? E simplu, pentru a primi informatii folositoare in casuta de email, astfel nu mai sunt nevoiti sa navigheze pe toate site-urile care ii intereseaza. Din casuta de mail vor deschide doar link-urile care le sunt de folos.

Persoanele care se aboneaza la newslettere doresc sa primeasca ultimele articole postate pe un blog, oferte speciale si promotii sau orice informari legate de activitatea unui website. Un vizitator poate fi convins sa se aboneze daca blogul sau site-ul posteaza articole folositoare, daca prin abonare descarca ceva valoros etc.

Daca o persoana este de acord sa se inscrie in lista ta de email-uri atunci ai realizat un pas important spre realizarea vanzarii produsului sau serviciului.

Email marketing-ul este important pentru ca imbunatateste relatia dintre un comerciant si clientii sai, incurajeaza loialitatea, vinde in mod repetat si pe deasupra costurile sunt mult mai mici decat in cazul altor metode de promovare.

Email-urile tranzactionale

Acest tip de email-uri au o frecventa de trimitere mult mai mare decat a celor de promovare sau vanzare. Email-urile tranzactionale se trimit atunci cand se cere confirmarea unui cont, se schimba o parola, se confirma o comanda, o plata, rezervare sau cand sunt implicate documente financiare etc. Aceste email-uri sunt foarte importante pentru o companie si trebuie sa ajunga cat mai repede in inbox-ul utilizatorului sau clientului pentru a fi informat la timp.

testeaza

Autor Adrian Oltean

Sunt membru al echipei Sendmachine, iar scopul meu este sa va ofer informatii folositoare in desfasurarea activitatii, configurarea setarilor site-urilor sau aplicatiilor folosite de acestea.

Email | Web | Twitter | Facebook | Alte articole de

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.