Mini Ghid: Campaniile newsletter de Craciun si Anul Nou (infografic)

Mai este putin timp pana la Craciun si apoi petrecerea de Anul Nou. Inainte de fiecare eveniment oamenii incep sa faca multe cumparaturi, in special in perioada dinaintea Craciunului, cand se cauta cadourile perfecte, care sa ajunga sub brad.

In aceasta perioada este important sa iti adaptezi campaniile de promovare la perioada sarbatorilor si la preferintele consumatorilor, pentru a avea succesul dorit.

Mai jos este un infografic care contine cateva recomandari pentru pregatirea campaniilor newsletter din aceasta perioada.
 

infografic newsletter sarbatori

 

#1 Trimite din timp newsletter cu ofertele promotionale. #2 Nu uita de cei care cumpara in ultimul moment, dar aminteste-le cand e ultima zi astfel incat comanda sa ajunga de Craciun. #3 Nu trimite doar newslettere concentrate pe vanzare, ofera cadouri si surprize pentru clienti. #4 Creeaza campanii email cu un design si imagini care sa transmita emotia sarbatorilor. #5 Trimite campanii care te diferentiaza de concurenta. #6 Creeaza newsletter responsive, deoarece in aceasta perioada abonatii sunt ocupati cu pregatirea sarbatorilor si foarte multi vor deschide email-urile pe mobil cand au putin timp liber. #7 Trimite felicitari de Craciun si Anul Nou in casuta de email a clientilor si abonatilor. #8 Nu uita cel mai important detaliu in aceasta perioada: Transmite Fericire!
 

Iti dorim spor la realizarea de newslettere, iar pentru orice intrebari in legatura cu pregatirea campaniei pentru Sarbatori, suportul dedicat Sendmachine iti sta la dispozitie !

Tel: 0365 424 460 / 0365 424 461
Email: support@sendmachine.com
 

 

Autor Adrian Oltean

Sunt membru al echipei Sendmachine, iar scopul meu este sa va ofer informatii folositoare in desfasurarea activitatii, configurarea setarilor site-urilor sau aplicatiilor folosite de acestea.

Email | Web | Twitter | Facebook | Alte articole de

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.