5 sfaturi pentru un landing page eficient

Orice proprietar de business, creator de conținut sau advertiser dorește să își crească lista de abonați și să le antreneze interesul. Acest lucru trebuie să fie unul dintre principalele tale scopuri, deoarece mai mulți abonați, înseamnă mai mult interes față de businessul tău, dar și mai mulți potențiali clienți.

Cea mai eficientă metodă de a avea mai mulți abonați este prin crearea unui landing page ce conține un formular de urmărire a paginii tale web.

În comparație cu alte pagini ale siteului care conțin multe elemente ce distrag atenția, un landing page trebuie să îi îndemne pe vizitatori la o acțiune cheie, aceea de a se înscrie la pagina ta pentru a putea urmării activitatea ta și ofertele pe care le distribui. Pentru a ne asigura că vei crea un landing page eficient, în acest articol noi îți vom oferi cinci sfaturi utile ce trebuie urmate pentru a obține rezultatul perfect.

1.     Fără elemente care distrag atenția.

Landing Pageul tău trebuie să acapareze atenția vizitatorilor, scopul tău este ca aceștia să rămână pe această pagină până când vor întreprinde acțiunea dorită de tine. Cu siguranță, nu dorești ca aceștia să părăsească pagina doar după un singur click.

Pentru a obține acest rezultat trebuie să elimini elementele și linkurile spre alte pagini și articole care le vor distrage atenția vizitatorilor. Nu uita, Landing Page-ul nu este un website, designul și conținutul acestuia trebuie să fie simplu.

Ce trebuie să conțină așadar un Landing Page? Iată 5 elemente cheie ce trebuie să le incluzi.

-        Un titlu ce acaparează interesul
-        O mică descriere a ofertei tale și beneficiile aduse de aceasta
-        O imagine sau un video reprezentativ
-        Un formular de înscriere
-        Elemente opționale (subtitlu, timer, videouri, etc).

2.     Un titlu ce stârnește atenția cititorilor

Titlul este mult mai important decât conținutul Landing Page-ului. Acesta trebuie să fie informativ, relevant și acaparator de atenție. Dacă vei integra un titlu irelevant, vizitatorii nu vor citi conținutul paginii și o vor părăsi în cel mai scurt timp.

Așadar, alocă-ți timp să realizezi un titlu interesant ce te va ajuta să captezi atenția vizitatorilor.

3.     Un call-to-action eficient.

Un call-to-action este acțiunea pe care dorești ca cititorii tăi să o realizeze. Acest lucru pare simplu, însă un call-to-action eficient trebuie să fie creativ.

Acesta trebuie să fie vizibil și să aibă forma unui buton. Nu uita, culoarea acestuia este extrem de importantă. Psihologii susțin ipoteza că toate culorile au un rol extrem de important în marketing și că ar trebui să fie folosite pentru a obține rezultatul dorit. De exemplu:

-        galbenul este asociat cu optimismul și claritatea
-        roșul este asociat cu îndrăzneala și emoțiile
-        albastrul este asociat cu încrederea și puterea
-        verdele este asociat cu ideea de pace și sănătate
-        albul reprezintă echilibrul și calmul

Textul trebuie să fie unul interesant. Înlocuiește cuvântul monoton Subscrie cu o mică frază, de exemplu: Înscrie-te la Newsletter!, Primește cartea acum!, Nu rata această ofertă!, etc.

4.     Un design simplu și curat

Un design smart are aceiași importanță cu textul de pe landing page. Un design bine realizat te poate ajută să îți crești vânzările în mod rapid.

Design-urile simple le vor îndrepta atenția vizitatorilor spre un call-to-action, iar fonturile mari îi vor ajuta să rămână concentrați asupra conținutului și să îl citească mult mai ușor.

Te poți ajuta și de bullet points pentru a prezenta pe scurt informații interesante despre produsele și serviciile tale. Cu siguranță, interesul vizitatorilor tăi va fi stârnit.

5.     Facilitează conversia

Oamenii se plictisesc repede, așadar formularul de înscriere de pe landing page-ul tău nu trebuie să aibă un conținut complicat și obositor. Dacă elementele conținute sunt mai puține, cu atât mai mult va crește conversia. Va trebui să ceri doar informațiile de care ai nevoie, nimic mai mult.

Dacă te vei ajuta de sfaturile noastre de mai sus, vei reuși să creezi un landing page eficient și să crești conversia.

Tu ce metode din cele enumerate mai sus ai folosit?

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>