7 motive pentru care este bine să folosești GIF-uri în campaniile de email marketing
Gif-urile sunt folosite în prezent în marea majoritate a campanilor de marketing. Este cea mai bună metodă prin care poţi să îţi promovezi brandul şi produsele/serviciile pe care le oferi. Animaţiile captează atenţia publicului pentru o perioadă mai mare de timp şi te ajută să creezi un conţinut original şi interactiv.
În cele ce urmează, vrem să îţi prezentăm cum poţi folosi în mod eficient gif-urile în campaniile tale de email marketing. Îţi vom oferi, de asemenea, şi câteva exemple de unelte ce te vor ajuta să creezi gif-uri interactive.
1. Animaţiile captează atenţia publicului
Numeroase studii efectuate de către oamenii de ştiinţă au demonstrat faptul că suntem atraşi de obiectele în mişcare. Animaţiile captează mult mai uşor şi rapid atenţia, în comparaţie cu imaginile statice.
2. Publicul urmăreşte animaţiile sau gif-urile pe toată durata rulării lor
Este bine cunoscut faptul că gif-urile sunt scurte, de aceea oamenii le urmăresc cu atenţie până la sfârşit. Vizualizarea lor nu implică mult efort, iar publicul îşi va aminti cu uşurinţă mesajul pe care vrei să îl transmiţi.
3. Gif-urile sunt unelte de marketing extreme de populare
În ultimii ani, gif-urile sunt cele mai eficiente metode de a comunica un mesaj sau de a promova un brand în mediul online. Oamenii le iubesc, le folosesc în mesajele pe social media, ca metodă de distracţie, atât acasă, cât şi la locul de muncă.
Aşadar, ce mai aştepţi! Trebuie să le foloseşti şi tu în campaniile tale de email marketing. Cu siguranţă, vei face o impresie pozitivă!
4. Animaţiile te ajută să faci faţă competiţiei
Chiar dacă gif-urile sunt extrem de populare în mediul online, puţini antrepenori le folosesc ca metodă de promovare a afacerii lor. Prin urmare, alege această metodă pentru a te face remarcat în mulţime. Businessul tău va fi mult mai vizibil în online şi mai apreciat.
5. Gif-urile spun o poveste despre brandul tău
Prin intermediul gif-urilor poţi crea o mică prezentare despre brandul şi produsele tale. În loc să foloseşti o galerie de sute de imagini, poţi folosi un gif interactiv care va oferi mai mult credibilitate asupra produselor tale. Gif-urile vor spune povestea brandului tău.
Într-un newsletter vei putea să prezinţi mai multă informaţie condesată printr-o animaţie. Dacă o imagine spune 100 de cuvinte despre un brand, cu siguranţă un gif va vorbi 1000 de cuvinte despre tine, despre afacerea ta şi despre produsele tale.
6. Foloseşte animaţiile pentru un call-to-action eficient
În newsletter-ele pe care trimiţi la clienţi, o idee bună pentru a crea un call-to-action eficient este prin utilizarea de gif-uri. O imagine în mişcare va atrage atenţia vizitatorilor şi îi va transforma cu siguranţă în potenţiali cumpărători. Gif-urile vor îndemna publicul să dea un click şi chiar să întreprindă o acţiune.
7. Unelte care te ajută să realizezi gif-uri
Dacă nu ai experienţă în crearea de gif-uri, acum poţi să le creezi cu uşurinţă cu ajutorul următoarelor site-uri sau poţi chiar să le foloseşti pe cele deja existente în arhivele online de gif-uri gratuite.
• Gifs.com
• GIF maker by Giphy
• GIF using your camera