Email marketing treduri pe 2018

Email marketing-ul a rămas și în prezent o unealtă extrem de importantă în promovarea online. Pe lângă promovarea pe rețelele de socializare, email marketing-ul se află  în topul celor mai bune strategii prin care poți să îți crești numărul de clienți și rata de conversie.
Pentru că anul 2018 se apropie cu repeziciune, noile trenduri în e-mail marketing te vor ajuta să te ridici peste nivelul competitorilor tăi și să îți construiești cu ajutorul platformei Sendmachine.com campanii de newslettere într-un mod mai eficient.

Iată, așadar care sunt cele mai importante trenduri de email marketing în 2018:

1. Newslettere mobile-friendly

Din ce în ce mai multe companii își construiesc strategia de email marketing ținând cont de faptul că majoritatea consumatorilor folosesc un device mobil pentru a-și verifica emailurile primite. A apărut, așadar nevoia de a crea newslettere cât mai eficiente, cu imagini optimizate și un text mai compact cu un număr limitat de caractere (50-125 de cuvinte).
Newslettere-le lungi nu mai au nici un impact asupra publicului, iar șansa ca utilizatorii să abandoneze pagină fără a o citi este extrem de ridicată, mai ales dacă aceasta este aglomerată cu text și imagini.

2. Email-uri interactive

Noile strategii de marketing ale anului 2018 se vor baza, în mod principal pe interacțiune. Email-urile care vor capta atenția publicului și o vor antrena, sunt cu siguranță extrem de eficiente într-o campanie de marketing inteligent concepută.
Acestea pot să includă:
• Scurte chestionare de opinii sau sugestii
• Îndemn la sharing pe alte platforme de socializare
• Gif-uri, animații și videouri scurte
• Meniu și opțiuni de navigare
• Promoții fulger
Un mail interactiv îți ușurează considerabil eforturile și te ajută să îți crești clientela într-un mod extrem de rapid.

3. Email-uri personalizate pe categorii de clienți

Email-urile personalizate și care sunt realizate cu scopul de a targeta anumite categorii de clienți sunt cheia succesului în marketing pentru anul 2018. Un conținut dinamic care se schimbă în funcție de publicul țintă te va ajuta să le oferi clienților tăi posibilitatea de a se bucura de o experiență personalizată și unică.
Prin urmare, aceste emailuri personalizate te vor ajuta să îți creezi o rețea de clienți fideli și mulțumiți.

4. Respectarea informațiilor personale și legea GDPR

Începând cu 25 mai, 2018 noua lege GDPR va schimba domeniul de email marketing în mod radical. Respectarea și protejarea datelor personale ale clienților nu va mai fi doar o opțiune, ea va deveni regulă.
Modul în care datele personale vor fi colectate în email marketing se va face în mod diferit și cu acordul personal al clientului, astfel vor fi eliminate emailurile abuzive și spam-urile . Această nouă lege GDPR va oferi newslettere-lor un caracter pozitiv și va elimina din start campaniile de tip spam.

Indiferent de afacerea online pe care o deții, email marketingul va rămâne una dintre cele mai importante unelte de a îți creste business-ul în mediul online şi de a atrage noi clienți.
Nu uita, așadar că marketingul online este un domeniu în continuă schimbare, deci este foarte important să îți adaptezi strategiile în funcție de noile trenduri și reguli pentru a te putea bucura de succes în 2018. Începe să utilizezi email marketing-ul chiar de astăzi în campaniile tale de promovare, iar dacă nu știi cum scrie-ne un email aici și te vom ajuta.

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *