De ce sa testam campania newsletter inainte de trimitere

De ce sa testam campania newsletter inainte de trimitere

Dupa ce ai creat email-ul pe care vrei sa il trimiti, in Editorul Sendmachine, exista un buton de Vizualizare, care va afisa email-ul in browser. Chiar daca email-ul arata cum ti-ai dorit nu este de ajuns, pentru ca in momentul in care este trimis acesta se va deschide in diferiti...Continuare  
Adaugarea imaginilor in editorul template Sendmachine

Adaugarea imaginilor in editorul template Sendmachine

Imaginile sunt o parte importanta a unui newsletter pentru ca descriu cel mai bine despre ce este vorba in el. La crearea unor campanii, Sendmachine iti pune la dispozitie template-uri care se pot edita foarte simplu, pentru a obtine newslettere cat mai personalizate. Mai departe va voi prezenta intr-un video,...Continuare  

Folosirea macro-ului pentru dezabonare UNSUB LINK

  Toate campaniile newsletter care se trimit prin Sendmachine trebuie sa contina un link pentru dezabonare, astfel incat orice persoana care nu mai doreste sa primeasca mesaje informative, din diferite motive, sa isi poata elimina adresa de email din lista. In continuare va voi arata cum se poate adauga macro-ul...Continuare  

Primii pasi cu Sendmachine

 Aduna abonati si creeaza liste de email-uri Plaseaza un formular de abonare pe site, blog sau pe pagina Facebook pentru a aduce abonati care sunt interesati de continutul, produsele sau serviciile pe care le oferi. Dupa ce abonatul introduce adresa in formular, acesta se va adauga automat in lista.Continuare  

Imbunatatirea statisticilor unei campanii newsletter

Urmarirea statisticilor dupa trimiterea unei campanii iti ofera informatii importante despre desfasurarea acesteia si te ajuta sa aduci imbunatatiri pentru a maximiza rezultatele. Dupa trimiterea unei campanii newsletter cu Sendmachine, ai la dispozitie statistici despre rata email-urilor expediate, deschise, rata click-urilor sau dezabonarilor.Continuare  

Campaniile de email marketing si email-urile tranzactionale

Email Marketing Email marketing-ul este o metoda de promovare folosita de majoritatea companiilor si persoanelor care isi desfasoara activitatea in mediul online. Prin email marketing se interactioneaza mai usor cu clientii sau partenerii de afaceri. Prin intermediul campaniilor de email marketing se doreste cresterea vanzarilor, promovarea de noi servicii sau...Continuare  

Cum sa creezi un fisier CSV

Pentru a crea o campanie in SendMachine trebuie sa importi o lista de emailuri, iar una dintre modalitati este importarea unui fisier CSV care contine adresele de email. Cele mai simple metode de a crea un fisier CSV sunt in Microsoft Excel pe Windows sau LibreOffice Calc pe Ubuntu si...Continuare  

Detalii pachet FREE Sendmachine

Cand creezi un cont pe Sendmachine.com poti opta pentru Pachetul FREE in cazul in care doresti sa incerci cum functioneaza serviciul. Pachetul Free se activeaza automat in fiecare luna si vei fi notificat prin mail cand se realizeaza acest lucru.Continuare