Un email este mai mult decat text, poze si atasamente. Acest are si un plic sau antet. Antetul contine informatii precum, numele expeditorului si adresa, data mesajului si subiectul. O alta denumire a plicului sau antetului este ”header”.

Pe langa elementele vizibile, header-ul contine si elemente care nu se vad, decat daca deschizi sursa, care au ca scop filtrarea si directionarea email-urilor.

SendMachine ofera posibilitatea adaugari x-header-ului ”X-Sendmachine-Campaign”, care prin setarile SMTP, grupeaza email-urile trimise intr-o campanie, beneficiind de statistici complete (deschideri, click-uri, bounce, spam, categorii, tag-uri).

X-header-ul ”x-sendmachine-campaign” se poate adauga prin diferite aplicatii de editare de email-uri (ex. Zend), dar cel mai indicat ar fi sa ii ceri specialistului Php, care se ocupa de aspectul email-ului, sa realizeze acest lucru.

Autor Adrian Oltean

Sunt membru al echipei Sendmachine, iar scopul meu este sa va ofer informatii folositoare in desfasurarea activitatii, configurarea setarilor site-urilor sau aplicatiilor folosite de acestea.

Email | Web | Twitter | Facebook | Alte articole de

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.