Holiday sales: Cum să trimiți campanii pe care clienții tăi abia așteaptă să le deschidă?

Ți-ai pregătit deja strategia de marketing pentru Black Friday și perioada sărbătorilor de iarnă ? În această perioadă, vânătorii de prețuri sunt pregătiți să achiziționeze acele produse la care visează de ceva timp. Iar majoritatea oamenilor preferă să evite stresul și cozile de la casele magazinelor, motiv pentru care aleg să își facă cumpărăturile online. Chiar și în afara sărbătorilor, email marketing-ul joacă un rol semnificativ în generarea de clienți fideli, așadar crearea de campanii eficiente este esențială pentru a-ți mări veniturile.

Iată câțiva pași simpli dar eficienți pentru a crea și a trimite campanii pe care clienții tăi abia așteaptă să le citească:

1. Nu rata nici o sărbătoare Creează-ți o listă cu evenimentele cheie din zona ta și integrează-le în campaniile pe care urmează să le trimiți prin email clienților. Aproape orice eveniment este de bun augur pentru viitoarele campanii de marketing, așa că asigură-te că nu ratezi nici lucrurile mărunte precum prima zi de toamnă, o eclipsă sau solstițiul de iarnă.

2. Începe din timp Pentru sezonul sărbătorilor de iarnă, îți recomandăm să începi campaniile de marketing prin email între 15 Noiembrie și 1 Decembrie. În această perioadă majoritatea oamenilor își deschid email-urile pentru a preîntâmpina ofertele de Black Friday sau de Crăciun.

3. Realizează campanii relevante Creează mereu e-mailuri relevante și direcționate către clienții cu adevărat interesați de ceea ce oferă firma ta. Atunci când vizitatorii ajung pe pagina de destinație, folosește un program special pentru a le prezenta produse care corespund intereselor lor.

4. Creează campanii tematice de sărbători Asigură-te că folosești teme și culori spectaculoase precum și șabloane speciale de sărbători în campaniile de marketing prin email, pentru a declanșa impact absolut asupra abonaților tăi.

5. Lansează coduri de reduceri speciale Nu uita să adaugi coduri de reducere speciale pentru clienții noi și pentru clienții fideli. Dacă se apropie Crăciunul, poți opta pentru codul de reducere ,,Crăciun’’, oferind clienților șansa unei reduceri la orice achiziție în această perioadă.

6. Apelează la oferte limitate Stabilește oferte limitate în timp pentru a încuraja vizitatorii să ia măsuri pe moment.

7. Folosește spațiul subiect din email în mod propice Asigură-te că folosești un subiect adecvat campaniei de sărbători pe care o promovezi. Folosește fraze sau emoji-uri interesante, în ton cu evenimentul pe care îl promovezi.

8. Nu uita footer-ul După crearea șablonului, footer-ul emailului este o idee fantastică pentru a promova cardurile sau cupoanele de reduceri.

9. Optimizează campaniile și pentru mobil Fiindcă în prezent, o mare parte din vânzările online se fac prin intermediul mobilului, optimizarea campaniilor prin email pentru dispozitivele mobile este esențială.

Nu mai aștepta pentru a crea campanii eficiente de sărbători. Cel mai bun moment de a începe este acum. Pentru majoritatea companiilor, perioada sărbătorilor este cea mai profitabilă perioadă a anului. Oamenii caută oferte și idei de cadouri pentru cei dragi, așa că acum este cel mai oportun moment pentru a-ți crea propria strategie de marketing.

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.