Reteta pentru semnatura unui email [infografic]

Chiar daca email-ul are o varsta inaintata, ramane in continuare principala forma de comunicare in mediul de afaceri si nu numai. A fost o perioada cand se credea ca diverse programe de mesagerie instant sau comunicarea prin mesaje pe retelele de socializare vor detrona email-ul in ceea ce priveste ceea mai populara forma de transmitere a mesajelor. Dar, acest lucru nu s-a intamplat, email-ul fiind in continuare numarul 1.

Atunci cand comunici prin email, printre lucrurile esentiale care trebuie sa le contina acesta, este o SEMNATURA. In articolul “Cum sa scrii email-uri corect” gasesti detalii despre ce este esential sa respectam atunci cand trimitem un email.

Semnatura este o oportunitate de marketing care este de foarte multe ori neglijata. Cu fiecare email pe care il trimiti, brandul tau este expus destinatarilor si mai mult, acestia nu sunt nevoiti sa iti caute prezenta in mediul online pentru ca ar avea toate informatiile in semnatura. Aceasta sansa nu ar trebui trecuta cu vederea.
 

Ce elemente contine o semnatura email?
 

elemente

 

1. Nume si prenume

Afisarea numelui este esentiala deoarece destinatarul trebuie sa stie cu cine comunica. Langa acesta, daca este cazul, poti sa adaugi si functia in cadrul companiei.

Daca ai un site personal unde te prezinti mai detaliat, numele poate sa contina un link care directioneaza persoana interesata spre site.
 

2. Numele companiei si website-ul

Dupa cum spuneam mai sus, comunicarea prin email este o oportunitate de expunere a companiei. Pe langa numele acesteia adauga si link-ul complet (www.nume.ro) spre website-ul de prezentare.
 

3. Date de contact

Aceasta categorie contine adresa de email, un numar sau numere de telefon la care poti fi contactat daca exista neclaritati care trebuie solutionate rapid sau un numar de fax.
 

4. Retele de socializare

Adaugarea profilului sau profilelor de pe retelele de socializare, unde esti cel mai prezent, este o oportunitate ca oamenii sa iti urmareasca activitatea si de ce nu o alta forma de a comunica.
 

Prezenta unei semnaturi in email-urile pe care le trimiti arata ca esti profesionist. Desi nu este deloc greu sa iti faci o semnatura, multe persoane inca nu o folosesc, iar o parte din cei care au, fac greseala sa aiba una sub forma de imagine. O semnatura sub forma de imagine va deveni cel mai probabil un atasament si isi va pierde scopul pentru care a fost create, in plus nu se pot da click-uri pe link-urile din acesta. Asa ceva nu este eficient deloc.

In continuare este un infografic “Anatomia unei semnaturi email”, realizat in urma analizarii a peste 700 de milioane de email-uri.
 

reteta_unei_semnaturi_email

 

Ce includ persoanele in semnatura email-urilor

  • 70% Numele
  • 58% Compania sau organizatia
  • 43% Functia sau rolul in companie
  • 39% Adresa de email
  • 29% Adresa postala
  • 28% Numar de telefon mobil
  •  

    Autor Adrian Oltean

    Sunt membru al echipei Sendmachine, iar scopul meu este sa va ofer informatii folositoare in desfasurarea activitatii, configurarea setarilor site-urilor sau aplicatiilor folosite de acestea.

    Email | Web | Twitter | Facebook | Alte articole de

    Scrie un comentariu

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.